تناسب اندام: دوندگان نیاز به پیدا کردن یک مسیر جایگزین در صورت آسیب

اما بسیاری از آنها بیش از حد در راه خود را به کشف جدید ورزش گزینه در حالی که دوره نقاهت بعد از یک مطالعه نشان می دهد.

دونده اغلب چوب با آنچه که آنها می دانند که حتی در صورتی که به معنی از دست دادن برخی از خود را سخت به دست آورده تناسب اندام سود با توجه به عدم زمانی که مجروح است. Pierre Obendrauf / Montreal Gazette فایل

تا آنجا که دونده خواهم به فکر می کنم از خود را به عنوان, از علاقه مندان به ورزش چند مطالعات سوال که آیا آنها به عنوان مناسب به عنوان آنها می خواهم ما را به این باور.

اولین لکه دار کردن در شهرت خود را در سال 2014 زمانی که یک مطالعه تفریحی marathoners و نیم marathoners نشان داد آنها صرف هشت تا 10 ساعت از روز خود را نشسته است. بر اساس این شیوه زندگی نویسندگان این مطالعه پیشنهاد “تفریحی دوندگان فاصله شد و به طور همزمان بسیار کم تحرک و بسیار فعال است.”

چند سال بعد مطالعه دیگری گزارش داد که 32 درصد از دوندگان نظرسنجی برآورده نمی کنند توصیه می شود از 150 دقیقه از متوسط تا شدید ورزش با شدت متوسط در هر هفته است.

آخرین ضربه خود را به شهرت می آید با افشای که مجروح دونده را به جای پای خود قرار دهید تا نسبت به پیدا کردن یک جایگزین روال تمرین. به جای حفظ تناسب اندام خود را با هدف قرار دادن استخر یا سالن ورزش آنها صبر کنید تا زمانی که درد و یا آسیب متهم به اندازه کافی برای بازگشت به تپش پیاده رو.

هر کسی که می داند دونده نباید تعجب در تمایل خود را به چوب با آنچه که آنها می دانند که حتی در صورتی که به معنی از دست دادن برخی از خود را سخت به دست آورده تناسب اندام با توجه به عدم فعالیت. دونده اغلب به ضرر خود هستند موجودات عادت. آنها شادی و نه فقط در هر دری سخنی از قرار دادن یک پا در جلو از دیگر بلکه در سهولت از کابل تا یک جفت کفش و عنوان کردن درب — بدون عضویت در بدنسازی تجهیزات و یا مربی با تجربه نیاز است.

نویسندگان این مطالعه تازه منتشر شده در پزشکی و علوم در ورزش و ورزش مشکوک است که دونده بودند بیش از حد در راه خود را به کشف جدید ورزش گزینه در حالی که دوره نقاهت بعد از آسیب. رسیدن به محلی دونده و در حال اجرا در گروه آنها استخدام 49 نفر (30 زن و 19 مرد) که حاضر به پوشیدن یک ردیاب فعالیت در طول ساعات بیداری خود را به عنوان به خوبی به عنوان گزارش هفتگی خود به آسیب و درد ، هدف این بود برای به دست آوردن یک نگاه دقیق در نحوه فعال دونده واقعا هستند و همچنین به عنوان چگونه آسیب های آسیب دیده خود را تمرین عادات.

مطالعه وارد این تعداد فعال و غیر فعال ساعت دونده انباشته شده در طول 52 هفته و چگونه اغلب آنها در زمان زمان به دلیل مصدومیت. همچنین با اشاره به سطح درد دونده با تجربه در یک مقیاس از 0 تا 10 اعم از “بدون درد” را به “بدترین درد قابل تصور” و اینکه آیا این درد به گونه ای بود که آنها لغو و یا کاهش برنامه ریزی شده خود را در حال اجرا جلسات برای این هفته است.

نتایج نشان داد دوندگان به طور متوسط 58.6 دقیقه در روز و از متوسط تا شدید فعالیت (Fitbit طبقه بندی فعالیت با شدت نه نوع) با تنها یک کامل هفته (هیچ گزارشی از آسیب یا درد) ثبت شده است. تقریبا نیمی از دوندگان (46.9 درصد) مجروح شدند و به مدت حداقل یک هفته و چهار نفر از دوندگان ندارد تجمع می یابد توصیه می شود 150 دقیقه از متوسط به ورزش شدید در هفته.

مجروح دونده با تجربه کاهش فعالیت فیزیکی از حدود 14 ساعت در هر روز است که این محققان نشان می دهد با توجه به “به طور کامل جای خود را از دست داده و زمان در حال اجرا با اشکال دیگر از متوسط تا شدید فعالیت فیزیکی است.” جالب دوندگان که در گزارش درد را تجربه نمی کنند همان کاهش در فعالیت های روزانه نشان می دهد که دونده اغلب انتخاب کردن برای اجرا از طریق درد — فراهم می کند که برخی از رستگاری خود را برای, از شهرت.

این به چه معنی برای جامعه در حال اجرا? با آمار نشان می دهد 80 درصد از دوندگان دچار آسیب ارزشمند است در آینده با یک استراتژی است که افزایش شانس بازگشت به اجرا قوی تر و مشخصه از قبل مجبور به شکستن. حتی اگر این بدان معناست که حل و فصل در یک فعالیت است که به عنوان در دسترس و یا نمی جرقه همان نوع از شادی به عنوان در حال اجرا هدف این است که به نوبه خود یک آسیب زمان به یک فرصت از دست دادن نیست.

به روشنی در نظر گرفتن یک استراحت از در حال اجرا لزوما چیز بدی نیست. در واقع, آن است که اغلب یکی از بهترین استراتژی برای تبدیل شدن به یک دونده بهتر — به خصوص اگر آن را به معنی کار بر روی نقاط ضعف است که اغلب نادیده گرفته می شوند به جای قرار دادن در آموزش بیشتر مایل است. اما این نیز مهم است برای حفظ آن سخت به دست آورده تناسب اندام سود از کاهش به خصوص پس از دونده تقریبا همیشه سعی کنید برای شروع به جایی که آنها به سمت چپ خاموش که نیست همیشه یک استراتژی خوب که دوره نقاهت بعد از تمدید اخراج.

گزینه های خوبی برای مجروح دونده شامل پیوستن به یک کارشناسی ارشد شنا گروه و یا استخدام یک مربی شخصی برای طراحی یک برنامه ورزشی است که حفظ تناسب اندام بدون تشدید آسیب است. نیز در خور توجه است شروع برنامه آموزش قدرت طراحی شده نه تنها برای رسیدگی به هر گونه ضعف اما به منظور کاهش از دست دادن عضلات به علت پیری است.

پس از آن وجود دارد موضوع دیگری با نفرات دوم: درک میزان زمان صرف آنها در حال کم تحرک است. مانند بسیاری از مردم امروز در نیروی کار زیادی از روز را صرف نشستن پیامدهای بهداشتی آن نیست کاملا پاک شده و روزانه اجرا مهم نیست که چقدر زمین پوشیده شده است. خط پایین این است که دوندگان نیاز به انجام بیش از فقط اجرا کنید اگر آنها می خواهند به در خود را اصلح است.

مرتبط

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de