تناسب اندام: بایدها و نبایدها برای خانه خود را تمرین


محتوای مقاله در ادامه

سخت تر:گرفتن برخی از هوا در زیر پای خود را به عنوان شما هاپ از کف به حالت ایستاده.

نمی:سرب با قفسه سینه به عنوان شما فشار کف کردن.

MONTREAL, QUE.: April 7, 2020 -- Chelsea Privee demonstrates a properly executed push up in Montreal, on Tuesday, April 7, 2020. (Allen McInnis / MONTREAL GAZETTE) ORG XMIT: 64221
Pushup: راه حق. آلن McInnis/Montreal Gazette
MONTREAL, QUE.: April 7, 2020 -- Chelsea Privee demonstrates an incorrectly executed push up in Montreal, on Tuesday, April 7, 2020. (Allen McInnis / MONTREAL GAZETTE) ORG XMIT: 64221
Pushup: راه اشتباه است. آلن McInnis/Montreal Gazette

Pushup

موقعیت شروع: محل هر دو دست بر روی زمین به اندازه عرض شانه از هم جدا اسلحه به طور کامل توسعه یافته است. تعادل بر روی انگشتان پا را با هر دو پا و راست پا فقط گسترده تر از لگن.

اقدام: پایین تنه به سمت طبقه نگه داشتن سر و شانه ها و لگن و پاشنه در یک خط مستقیم تا قفسه سینه است که معلق در هوا بیش از کف (آرنج خم 90 درجه). فشار بازگشت به موقعیت شروع.

ساده تر: از موقعیت شروع, تعادل, روی زانو, نه, انگشتان پا. بالا بردن دست بر روی نیمکت پایین و یا محدود کردن.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de