تناسب اندام: ساخت استخوان های قوی برای آینده

محتوای مقاله در ادامه

“تفاوت در تراکم مواد معدنی استخوان در بين دوندگان و دوچرخه سواران به نظر می رسد می توان به تفاوت در مکانیکی فشار اعمال شده بر استخوان توسط نیروهای گرانشی” گفت: نویسندگان این مطالعه.

یک نتیجه مشابه پیدا شد در یک مطالعه از شناگران نخبه که به کاهش تراکم استخوان اندازه گیری که در مقایسه با غیر آبزی ورزشکاران نخبه است.

“کل تراکم مواد معدنی استخوان ارزش دنبال کاهش منظور برای والیبال, فوتبال, هاکی روی چمن, واترپولو, شنا, شنا همزمان و کنترل” اظهار داشت: محققان.

با توجه به این نتایج دوچرخه سواران و آبزیان ورزشکاران باید ترکیب تمرینات وزن بدن به شیوه زندگی خود را. یک پیاده روی سریع یا اجرای این ترفند را انجام دهد به خصوص اگر بخشی از پیاده روی شامل انفجار از سرعت افزایش می دهد که به شدت از نیروهای زمینی. به طور فزاینده ای بزرگ بدن از تحقیقات نشان می دهد که تاثیر شدت بالا و چند تمرین بهتر از تمرين با شدت متوسط در ساخت و حفظ استخوان های قوی.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>